Blogul lui George Butunoiu

Ord. dupa

Va rugam sa ne ajutati sa restauram pianul sau sa ne luam altul – o ...

2363 vizite 3 comentarii

Cati dintre manageri le atrag atentia angajatilor ca lucreaza prea len...

1967 vizite 8 comentarii

In fiecare an, in octombrie incepem un nou an scolar pentru manageri s...

714 vizite 6 comentarii

Europa se indreapta, din ce in ce mai grabit, spre modelul politic baz...

1910 vizite 7 comentarii

Marea, imensa majoritate a angajatilor romani prefera sa aiba sefi str...

2862 vizite 9 comentarii

Primesc adesea CV-uri incomplete, in care nu sunt trecute perioade...

5364 vizite 41 comentarii

Facem, cu mult efort si cu bani de la sponsori, un album de arta fotog...

2022 vizite 12 comentarii

Am vazut ca televiziunile s-au facut ca nu observa poate cel mai r...

11618 vizite 11 comentarii

  Am fost la mitingurile acestea incepand chiar cu ultimul...

11334 vizite 30 comentarii

Nu va straduiti sa intelegeti de ce un anunt de recrutare este facut i...

1749 vizite 48 comentarii

Am foarte des discutii, dispute si chiar conflicte cu candidati care i...

3070 vizite 25 comentarii

In urma cu vreo 20 de ani, cred, cand primeam toate CV-urile pe hartie...

2103 vizite 16 comentarii

Un manager e un manager, poate conduce aproape orice business daca i s...

2250 vizite 10 comentarii

Discutiile despre salariu. Si ce salariu vreti? Pai depinde de job, nu...

3295 vizite 20 comentarii

Baiatul prietenului meu tocmai a terminat un doctorat stralucit la una...

3253 vizite 26 comentarii

Ce credeti despre omul din scenariul urmator? Pun eu un anunt de recru...

3345 vizite 9 comentarii

Una dintre cele mai mari placeri ale angajatilor este sa se razbune pe...

2017 vizite 13 comentarii

L-am vazut de departe pe catel, am incetinit si am oprit langa el. Sam...

974 vizite 10 comentarii

Trebuia sa-mi gasesc o menajera. Lucruri relativ simple, de facut cura...

1613 vizite 23 comentarii

Eu nu ma ocup niciodata de recrutarile de directori de HR, o rog intot...

1427 vizite 10 comentarii

I-am cunoscut bine pe majoritatea oamenilor politici si de stat, la ab...

7830 vizite 57 comentarii

Singurele judecati, comentarii si reactii pe care cei mai multi sunt i...

1779 vizite 25 comentarii

Am scris sute de articole in care am aratat de ce vor angajatorii oame...

2439 vizite 13 comentarii

Nu-mi aduc aminte sa-mi fi cerut vreun angajator pana acum sa-i gasesc...

1305 vizite 4 comentarii

Rareori le dau candidatilor la joburile pentru care recrutez toate det...

2319 vizite 4 comentarii

Un mare, foarte mare dirijor vine în România. Gloria, concert greu. ...

1321 vizite 13 comentarii

Aseara la Atheneu. Primesc doua invitatii, si nu de orice fel, ci chia...

6797 vizite 64 comentarii

Mi s-a rupt papucul drept (foto). Sunt niste papuci de casa negri, foa...

2568 vizite 19 comentarii

Experienta imi arata ca e riscanta amestecarea claselor si grupurilor ...

1465 vizite 9 comentarii

Fiecare are in organizatia lui niste oameni cu mintea mai sucita sau m...

4984 vizite 23 comentarii

(dupa o discutie cu un chelner filosof) Daca un angajator ar ajunge...

1263 vizite 6 comentarii

Am citit multe carti de resurse umane pana acum, insa nu imi aduc amin...

4663 vizite 17 comentarii

Am cerut niste sugestii ieri pe retelele sociale despre un software de...

1558 vizite 28 comentarii

Aveam un prieten bun in studentie, Ovi. Il chema Ovidiu, dar toti ...

1179 vizite 3 comentarii

In fiecare zi sunt informat de catre cei cu care stau de vorba ca ...

2125 vizite 8 comentarii

Ipocrizie fara margini in reactiile din jurul stirii de "breaking news...

1785 vizite 8 comentarii

La insistentele si la presiunile pe fata ale Bancii Mondiale, ale FMI ...

1019 vizite 6 comentarii

Dialog cu un candidat de top: - Si ce salariu vrei? - Pai, minim...

8018 vizite 8 comentarii

Sunt intr-o polemica perpetua cu multi dintre cei care imi trimit ...

11897 vizite 35 comentarii

Am vazut astazi in televizor Armata etalandu-si muschii si mi-am adus ...

4816 vizite 56 comentarii

Stateam zilele trecute de vorba cu directorul general al uneia dintre ...

2558 vizite 7 comentarii

Imi place sa recrutez asistente pentru oamenii importanti din business...

4808 vizite 31 comentarii

Am pus un anunt de recrutare, tot aici, pe site, in sectiunea cu anunt...

10216 vizite 8 comentarii

Cand pun anunturi pentru joburi pe site-ul meu, adesea adaug si cate o...

7081 vizite 61 comentarii

Am inceput sa fac recrutari imediat dupa Revolutie, chiar din primele ...

5044 vizite 16 comentarii

Am facut pe site-ul meu o sectiune in care pun anunturi de la unele di...

7489 vizite 19 comentarii

Am facut un site in care am incercat, si ne straduim in continuare, sa...

2285 vizite 6 comentarii

Un exemplu foarte interesant si elocvent care arata cum functioneaza b...

8610 vizite 1 comentarii

Am pus pe Internet cateva anunturi cu niste cursuri de cultura uni...

4087 vizite 30 comentarii

Toti cautatorii de joburi ii detesta pe cei de la HR si pe cei din...

5263 vizite 62 comentarii

Un articol din seria "Cand nu stii de la ce ti se trage... " Nu...

7014 vizite 24 comentarii

Foarte multi dintre cei care isi cauta un job si ajung sa candidez...

4157 vizite 25 comentarii

Am primit de curand o recrutare pentru un post de director general...

8452 vizite 29 comentarii

Zilele trecute am vazut pentru prima data intr-o companie un sistem bi...

4520 vizite 19 comentarii

Cand am ajuns prima data sa stau mai mult timp in birourile din st...

7601 vizite 8 comentarii

Ca toti barbatii in criza varstei de mijloc, a trebuit sa inventez si ...

2852 vizite 14 comentarii

La noi la birou avem sobe de teracota. Si cand eram mic, acasa, to...

11417 vizite 27 comentarii

Nu credeam ca o sa ajung sa fiu obligat sa o recunosc public, insa ast...

6361 vizite 33 comentarii

Firma nu e om! Si nici macar oamenii din firma nu mai sunt oameni cand...

7878 vizite 19 comentarii

Toti cei de 50+ sunt convinsi ca angajatorii nu inteleg nimic pe lumea...

21184 vizite 115 comentarii

Toata lumea stie ca in aproape orice organizatie, fie ea firma, instit...

9179 vizite 24 comentarii

Multi stiu ca Butunoiu face recrutarile pentru marile companii de ...

6492 vizite 39 comentarii

Acum vreo zece ani, un prieten care avea un mare restaurant, mi-a arat...

8888 vizite 27 comentarii

Cum denumirea celui care face recrutari nu e inca bine definita si inc...

2117 vizite 5 comentarii

E greu de crezut ca sunt atat de putini manageri care isi dau seama ca...

13957 vizite 71 comentarii

Am scris de o mie de ori ca rolul fetelor de la HR e sa vada, in p...

23769 vizite 108 comentarii

Saptamana asta am primit niste mesaje bizare de la un om pe care il st...

22858 vizite 122 comentarii

Polarizarea care pare a se intinde de neoprit in fiecare ungher al exi...

7005 vizite 24 comentarii

Cred ca sunt mai putin de zece, cincisprezece angajatori in Romania ca...

10677 vizite 55 comentarii

Majoritatea celor din business cu care vorbesc despre politica prefera...

12634 vizite 47 comentarii

Nu trece saptamana sa nu i se para cuiva de la vreo televiziune sau re...

9771 vizite 39 comentarii

Acum ceva vreme am avut o angajata care nu mai lucrase pana atunci int...

11546 vizite 33 comentarii

Relatiile sociale dintre angajati si angajatori in Romania sunt la cel...

6636 vizite 19 comentarii

Pana acum, cand zaream intr-un CV ca omul are mai putin de 30 de ani, ...

25352 vizite 60 comentarii

Si la mine vin mereu oameni care ma implora sa le arat cum sa-si "aran...

10401 vizite 33 comentarii

Primele lucruri despre onoare, si despre ce e important in viata, in g...

2616 vizite 8 comentarii

Am scris in urma cu putin timp despre cum parcheaza un senator. htt...

2541 vizite 13 comentarii

Lista lucrurilor frumoase, pe care managerii sunt obligati sa le spuna...

6900 vizite 44 comentarii

Articolul de zilele trecute, Cum gandesc studentele, a fost prilej de ...

12435 vizite 147 comentarii

Studentele sunt foarte suparate pentru ca, atunci cand sunt pe termina...

19915 vizite 84 comentarii

Mon cher Georges, sa faci un anunt bun de recrutare nu e chiar pentru ...

4723 vizite 16 comentarii

Aveam si inainte prieteni care lucrau la stat, insa nu prea ajungeam p...

6486 vizite 17 comentarii

Liderul mondial în organizarea evenimentelor MBA One-To-One se întoa...

1871 vizite 2 comentarii

Ca regula generala, angajatorii si recrutatorii din strainatate ii con...

15281 vizite 127 comentarii

Ma suna un student de la o organizatie studenteasca, cea mai important...

3792 vizite 10 comentarii

Acum doi ani am scris despre vecinii care ar omori pe cineva fara sa c...

2563 vizite 7 comentarii

Cei care primesc multe CV-uri vad in fiecare zi adrese de email cu scu...

11830 vizite 41 comentarii

Pe C o cunosc de o viata, ea tine la mine dintotdeauna, eu tin si mai ...

7781 vizite 16 comentarii

Toti managerii care vin la mine la birou incearca sa ma convinga cat d...

5222 vizite 12 comentarii

Pana acum niste ani credeam si eu, ca mai toata lumea, ca valoarea une...

16607 vizite 43 comentarii

O problema de fizica de scoala elementara, pe care soferii bucuresteni...

6498 vizite 31 comentarii

Se stie, fraza cea mai draga managerilor, oricare ar fi ei: "Domle, ma...

5708 vizite 7 comentarii

Ma uit in vitae-le oamenilor de un sfert de secol, asta fac in fiecare...

6416 vizite 18 comentarii

Acum mai putin de o saptamana am scris un mic articol (de vazut aici) ...

3628 vizite 14 comentarii

E duminica dupa-amiaza in Bucuresti, orasul pustiu, nici masini parcat...

6074 vizite 12 comentarii

Sunt absolut convins ca acum e cu totul si cu totul altfel, insa cand ...

5690 vizite 27 comentarii

Am avut o copilarie comunista frumoasa si linistita, intr-un mic s...

7667 vizite 17 comentarii

In micul sat din Moldova in care m-am nascut am avut o copilarie comun...

3128 vizite 4 comentarii

Prietenul meu Mike din America (nascut in Brasov), care e o somitate i...

8526 vizite 34 comentarii

Vad in televizor cum cativa golani cu fotbalul sparg tot ce le iese in...

4881 vizite 12 comentarii
Afiseaza
vizualizari
comentarii

Articolul de zilele trecute, Cum gandesc studentele, a fost prilej de multe comentarii, de la injuraturi seci, monosilabice, pana la analize si argumentatii intinse. Putine de la studenti si tineri absolventi, cele mai multe de la cei infipti bine, sau chiar trecuti prin viata, dispusi sa contribuie la biblioteca de concluzii a comunitatii.

Unul dintre aceste comentarii mi-a ramas in minte mai mult decat celelalte. O duduie cu cariera de succes (si-a descris-o in detaliu ca sa dea greutate demonstratiei) ma intreaba:

Aveti fiice dle Butunoiu? Le-ati sfatui sa faca cvasi-prostitutie pe gratis pentru un job? Sunt tare curioasa.

Nu i-am raspuns, insa femeia nu mi-a dat pace:

Ati ocolit cu grija raspunsul “ati incuraja fiica (fiicele) sa faca hostess neplatit?” E clar ca NU. Asa ca imi mentin parerea ca tot ce am scris mai sus este corect si justificat.

Nu stiu de unde a dedus ea ca NU (si subliniat!), ca din tot ce am scris eu, atatia ani de zile, crezusem ca se intelege altceva…

Ca sa sintetizez si sa fiu mai usor de inteles, daca fiica mea s-ar decide sa faca cvasi-prostitutie si mi-ar cere sfatul daca sa o faca gratis sau pe bani, as opta pentru prima varianta, fara sa stau pe ganduri.

Daca mi-as incuraja fiica (fiicele) sa faca hostess neplatit? Da, le-as incuraja sa faca hostess, si inca multe alte lucruri neplatite! Iar intre a face hostess gratis la un muzeu sau la un concert de la Festivalul Enescu si unul pe bani la o promotie de cascaval in Metro, m-as intrista foarte tare sa aleaga pe al doilea. Iar daca as vedea-o la un sampling de tigari, m-ar apuca o depresie din care nu stiu daca as mai putea iesi vreodata.

Nu as vrea sa am niste copii “hipercompetitivi” in ale businessului, care sa vrea sa ajunga bogati altfel decat din intamplare…

Invataturile unei mame catre fiica ei

Invataturile unei mame catre fiica ei: Mama, asculta la mine! Sa nu care cumva sa faci vreodata ceva pe gratis…

Si o intrebare simpla:

Daca fiica dv v-ar cere sfatul, ce ati alege?

View Results

Loading ... Loading ...
(poza lui Morgan-Lou de pe www.deviantart.com)
 
 
Data actualizarii: January 11, 2018

  • Raspuns :

    Sa faca hostess, special pentru Butunoiu!

  • Daniel :

    Multe din ideile dv sunt de-a dreptul penibile, ca si cea din postul cu studentele.
    Cand am citit ideea, deja mi-a venit in minte unde bateti, si cred ca nu ma insel, pentru ca am auzit de la persoane cunoscute asta si am si sesizat cum se fac angajarile si promovarile. Sub pretextul prestarii activitatii de hostess (unde gasim doar fete cu aspect fizic placut) cat si in anunturi de masaj la domiciuliu, gasim aceeasi finalitate… banii mai tarziu! 😉 Oricum, nu este incurajat profesionalismul, altfel n-am mai fii in RO, ci fizicul!
    Ma intreb ce figura ar avea doamnele care insotesc respectivii oameni de afaceri sau ministrii sau ce-or mai fi, cand hostessa il saluta de parca s-ar fi cunoscut deja!?
    Interesant este si faptul ca nu acordati egalitate de sanse sexelor. Baietii de ce nu au fost invitati, poate mai sunt si femei de afaceri care i-ar putea angaja! Desigur, studenti sa fie!

    • Corectie :

      @ Daniel, in acest caz este valabil ” n-am mai fi”. 🙂

      • Corectie :

        Nu se exclude din ceea ce inseamna “a fi profesionist”. 🙂

      • Corectie :

        Sper ca nu consideri femeile, ce isi acorda o atentie (mai) aparte asupra propriei persoane, drept neprofesioniste, nu-i asa? Suna cam sexist, asa cum, bine ai facut remarca, asupra articolului lui Butunoiu.

  • dragos :

    Nu inteleg de ce ar trebui sa faca cineva “hostess” la ce ajuta? Experienta? Experienta in ce anume? In stat in icioare si impartit pliante? Ok, de acord, cineva trebuie sa o faca…Gratis sau platit este o alta discutie, dar de ce hostess? Atunci cand faci “hostess” o faci pentru bani cel mult, in nici un caz gratuit. In nici un caz nu mi-as sfatuit copilul sa faca astfel de activitati, doar daca motivatia ar fi sa-si castige un ban singur.

    • Popovici :

      Tinerii din ziua de azi vor BANI. Azi, acum, aici.
      Generatia +40 a fost nevoita, din cauza dezastrului economic de dupa 90, sa accepte salarii mici si multe ore muncite peste program, chiar daca erau absolventi ai unor facultati foarte grele, stiau 1-3 limbi straine, calculator, etc, erau harnici, onesti, cu idei, etc. Si-au sacrificat viata personala si sanatatea.
      Acum, poti sa iti gasesti job mult mai usor in Ro si in afara tarii, pe fondul caderii demografice si al cresterii economice.
      Tinerii nu mai alearga cu limba scoasa sa dea mana macar o secunda cu un VIP in speranta ca li se va materializa sansa unui job sau ale unei relatii personale cu respectivul. Fac calculul probabilitatilor. Ce sansa am ca respectivul sa ma bage in seama? 0,00001%. Concluzia. Mai bine ma distrez in oras cu prietenii mei.
      E bine, e rau? Nu stiu, poate ca rateaza sansa intalnirii vietii lor. Poate ca nu. Mai curand nu…

  • Liz :

    Dan, inainte de toate ar trebui sa demonstrezi in reality (show 🙂 ) propriile-ti spuse, in caz contrar, este un “NIMIC” ambalat in cuvinte frumoase.

  • Dan :

    Mai oameni buni, discutia asta este sarita de pe fix. Am o fata si o incurajez sa faca ce vrea, cand vrea, cum vrea atata timp cat nu e ilegal, imoral, antisocial, nu dauneaza sanatatii sau creierului, si se simte bine in pielea ei. Si mai presus de toate, trebuie sa isi asume consecintele propriilor fapte.

    Da, ii cer sa mearga cu noi la teatru si la opera si sa citeasca. Si ii cer sa comunice cu oamenii din fata ei, indiferent de culoare, etnie si rasa, si nu cu eticheta hainelor de pe ei.

    Cele bune,
    Dan

    • Normalitatea e printre noi :

      Corect!

    • Maruca :

      Draga Dan, meriti un loc in fata la concert! Ceilalți virtuosi nu m au convins oricât de tare isi striga virtutea si virtuozitatea.Toate cele bune!

      • Concert :

        Vizualizezi multi la numar? 🙂

        • Maruca :

          🙂 Ghici ‘citind’ printre rânduri?

          • Concert :

            Intri si tu in calcul, Maruca? 🙂

            • Maruca :

              Este surpriza! 🙂

              • Concert :

                In acest caz da cu erori de calcul. 🙂 Dar, ne poti spune, Dan e de fapt sefu’? :))

                • Concert :

                  Timpul a expirat, dar, tu ai iesit la “citire” 🙂

                  • Maruca :

                    🙂 Esti un concert extraordinar! Si tu iesi la fel… tot la ‘citire’. 🙂 Ne felicitam reciproc, o sa fie ropote de aplauze, mai ales din culise 🙂

                    • Concert :

                      🙂 Diferenta dintre una si alta, este ca pe una o intereseaza culisele, iar, pe alta, catusi de putin. 🙂 Dar, trebuie sa apreciezi calitatea concertului. 😉

                    • Maruca :

                      Pe unii o sa i doara palmele de la aplaudat, tine te bine 🙂

                    • Trupa Concert :) :

                      E si normal sa aplaude, atunci cand, constata ce au prin ograda. Asta, asa, pentru ca insisti pe aceeasi tema, eu as spune ca e destul de plictisitoare si, cam zgarie…pe retina. 🙂 In alta ordine de idei, e diferenta cam mare intre a te “gudura” pe langa stapan, de cate ori se iveste ocazia 🙂 si, de a-l face pe respectivul sa inteleaga ca stii cu cine vorbesti. 🙂 Mediteaza ceva mai mult la cele spuse de mine. In rest, aplauze ai si de la mine, cu nemiluita, felicitarile, insa, eu le acord, dar, nu in functie de SCOP, ci, doar cu MOTIV. 😉

                    • Maruca :

                      Trupe peste trupe, parca sunt trase la indigou gratie trupelor de ocupație 🙂
                      Aplauze din belsug pentru muzica si din partea mea, cât despre alte arte mai mult sau mai putin vizuale cred ca unii chiar nu au nevoie sa se gudure pentru a se face intelesi.
                      Cele bune lui Dan&co si audiere si audiență placute!

                    • Trupa concert :) :

                      Tu stii mai bine cum e cu trupele de ocupatie. 🙂 Cat despre arte, hmm…aici e cu schepsis, si te poti situa intre practica-vizualizare-tras cu ochiul. 🙂 Semn de plictiseala si, de lipsa de ocupatie pentru unii, iar, pentru altii, de total altceva. Ma intreb, oare, comandantii de pluton, ce pazesc? 🙂

                    • Maruca :

                      Observ la fel. Cam tardive si intrebarile si presupusele răspunsuri. Vreun semn de îmbunătățire a reactiilor pe viitor?
                      Se poate va spun eu ca se poate, asta pentru ca ii cunosc un pic pe ocupanți si le sunt simpatica 🙂

                    • Trupa concert :) :

                      Ohh, dar, nu trebuie sa ma convingi. 🙂 Asta e valabil si la animale, cu cat sunt mai ascultatoare si, nu ies din tarc :), cu atat mai bine, devin chiar simpatice. :))

                    • Trupa concert :) :

                      Se pare ca s-a lasat linistea 🙂 , ai primit cumva ordine? 🙂 Transmite-le, te rog, 🙂 pe aceasta cale comandantilor zonali 🙂 cat si de la centru 🙂 , ca sunt curioasa, extrem de curioasa, sa ma conving cine se pricepe, mai mult sau, mai putin in diverse strategii si tehnici. 🙂 Transmite-le ca joaca de abia acum incepe. 🙂

                    • Tanti Aglaia :

                      🙂 Duduia Maruca este la petrecerea de Mos Nicolae, s a dus in centru, zicea ca s a cam plictisit de joaca la periferie.

                    • Trupa concert :) :

                      Cine cunoaste, stie! 🙂

                    • Maruca :

                      🙂 Acum m am intors a fost o petrecere pe cinste, altfel de muzica!
                      A venit Mosul ati vazut in ghetute? 🙂
                      Ca de obicei v a luat o inainte. 🙂
                      Let the best music play, acolo unde trebuie sa rasune! Felicitarile mele!

                    • Hai ca poti! Ceva mai mult de atat... :

                      In loc sa te bagi in seama “cu cine trebuie” :), ai putea incerca macar sa nu dai copy-paste, dupa ce gasesti prin alte surse si, sa le copiezi pe altele asemenea tie. 🙂 Nu de alta, dar, nu are efectul scontat. Incearca ceva mai mult de atat! Hai ca poti…am mare incredere in tine. 🙂

    • R.Maria :

      Culmea, chiar asa e!

    • Eu :

      Dan(ut) vrei niste reverente si niste mers in poante? As spune ca ma pricep, dar, de cealalta parte a scenei. 🙂

    • Eu :

      Nu ma obliga sa-mi pun bocancii, 🙂 n-am absolut nicio problema sa le fac concurenta cizmelor. 🙂 Transmite-le si celor de la centru. De executat, executi destul de bine. 🙂

    • Eu :

      Sper sa fii destul de rezistent. Nu prea pari. 🙂

  • Ochi albastri :

    Din vanat ai devenit vanator sau, invers? 🙂

  • Anonim :

    Butunoiu,b de ceva vreme mi se pare ca te cam scufunzi.

  • Eugen :

    Daca e sa rezumam istorioara si sa renuntam la recursurile inutile la morala si valori, e o situatie economica clasica, in care s-au intalnit oferta si cererea: dl. Butunoiu a oferit…nimic (networking, cocktail, bla-bla: chestii care nu valoreaza mare lucru pentru potentialele candidate) si a primit nimic! Destul de fair, nu? 🙂 Nu am aflat cum a rezolvat dl. Butunoiu problema, probabil a scos bani din buzunar si a platit o agentie de hostesse. Apreciez pozitia tinerei generatii care nu mai vrea sa munceasca gratis/pe nimic: ei vor forta economia sa ofere salarii mai mari- si nu “capitalisti” ca dl. Butunoiu!

    • Eu :

      🙂

    • Stelian :

      Rezumat poate fi dar concluzie nici pe departe. Capitalismul asta “romantic” e pe terminate, asa e. Ce vine insa va fi de-a dreptul feroce pentru care ce cred ca pot forta ceva.

      • Eu :

        Stelian, draga, esti dintr-o Fratie anume? Te poti reproduce 🙂 , te rog, nu prea se intelege ce vrei tu sa zici prin “pentru care ce cred ca pot forta ceva”. Nu de alta, dar, de obicei cand deschizi gura trebuie sa te faci inteles. 🙂

        • Stelian :

          “Eu”, draga, esti mereu asa pedantic? Este o calitate utila insa poate impiedica individul din a deschide mintea si la alte posibilitati; spre exemplu faptul ca editam de pe un mobil si voiam sa spun “pentru cei care cred ca pot forta ceva”.
          Despre lectii..multumesc…uite una si de la mine, gratuit: in campul unde scrie “Nume” este evident atat in clar cat si in intentie ca pentru utilizarea acestui mediu este dezirabil sa scrii numele tau real sau imaginat daca chiar doresti sa te “ascunzi” si sa ai tot felul de comment-uri mai mult sau mai putin neavenite si ce nu aduc substanta sau valoare discutiei pe topic.

          • Eu :

            🙂 Draga Stelian, ma scuzi, ce vrei tu sa zici prin “pedantic” ca nu prea inteleg, doar as putea sa banuiesc. 🙂 Cred ca ai vrut sa zici “pedant”, asa-i? Crezi ca poti considera acest mesaj, text cu valoare adaugata? 🙂 Am inteles ca e cam greu sa cadem de acord asupra formei, sa vedem daca, asupra fondului, ne putem lamuri, asupra mesajului. Personal, recunosc, am o neclaritate. Cam ce intelegi tu prin “pot forta ceva”? 🙂 Din punctul meu de vedere suna cam ciudat, sper ca, totusi, esti in secolul XXI. 🙂

            • Stelian :

              q.e.d.
              Dar cred ca m-am lasat dus de val din moment ce te-am banuit de activitati “trolistice” si cu siguranta ne putem eleva pentru moment de la forma.
              Ce am vrut sa spun, in raspuns la ceea ce Eugen a afirmat despre tinerii ce vor forta economia sa ofere salarii mai mari (aici o paranteza ce nu o doresc cu rautate, ca si cand ar razbuna experienta lui Eugen) este ca, tocmai in secolul XXI, fortarea aceasta idilizata, are chiar mai putine sanse decat pana acum; iar conceptul economiei exclude “fortarea” cand cererea si oferta se intalnesc.
              In opinia mea (a cui altcuiva in fond), tocmai acesti tineri care privesc exemplul si post-ul dlui. Butunoiu ca fiind nerealist sau poate patetic, vor fi inlocuiti de societate prin tehnologie. Si atunci raman ca si alternative de munca doar “hiper” specialistii pe diverse domenii, plus cei care au puterea sa se forteze pe ei insisi sa se schimbe, sa se adapteze, sa fie niste “interfete” supreme in interactiunea umana, nefungibile, plus, nu in ultimul rand, lucratorii ce vor intretine robotii/ AIs sau cei care vor face activitatile suficient de ieftine cat sa nu justifice inca automatizare. Varianta 2 cred ca era cautata de autor iar evident varianta 3 cred ca este cea mai putin dezirabila de catre tinerii absolventi. Viitoarea clasa de mijloc va fi prima victima a acestui trend.
              Acum mai putem discuta despre mileniali si abilitatile lor speciale insa sa fim seriosi vorbim de un mic procent de oameni exceptionali la fel cum au fost in fiecare generatie. In rest…eu cel putin ce am vazut si interactionat pana acum sunt cam dezamagit/ ingrijorat.
              Tot asa mai putem discuta despre trendul actual, lipsa acuta de forta de munca, cresterea salariilor ne-corelata cu productivitatea/ plus valoare, insa ca de obicei e un trend trecator iar reversul/ refluxul va impinge si mai mult inapoi piata muncii in defavoarea angajatilor.
              Partea buna este ca toata lumea are memoria scurta, iar noul status quo va fi mereu privit/ vandut ca pe un succes, un “echilibru dinamic” vorba unui prieten.
              Ok, dupa atata logoree as fi curios de un contra punct.

              • Eu :

                🙂 De regula, nu e bine sa fii dus de val, mult mai interesant e atunci cand stai alaturi, si-i privesti cum se dau cap in cap. 🙂 Cand se lasa linistea, e bine sa intervii. 🙂 As fi curioasa ce inteleg unii prin activitati “trolistice” 🙂 – suna putin a paranormal si, pe alocuri, holistic -, 🙂 eu le-as spune, activitati de tip “trolling”. 🙂 Sunt mult necesare, atunci cand, vrei sa faci pe economu’ 🙂 si, iti desfasori activitatea prin anumite industrii, in special cea de tip horeca. 🙂 Se stie, nu prea conteaza ce intra, conteaza, insa, ce iese. 🙂 Revenind, totusi, la subiect, as putea spune ca abordarea avuta e cam “futurista” – si, nu “futuristica”, cum ar zice unii -, 🙂 si, suna a Alvin Tofler, dar, cu parere de rau, 🙂 nu prea se potriveste cu politica dusa prin tarile din lumea a 3-a, unde se practica “munca moka si, pe nimic, ceea ce face sa fie mult cautate inclusiv de companiile multinationale. 🙂 Romania, are un specific mai aparte, unde sistemul PCR si fratiile de tot felul sunt incurajate. Depinde, insa, de tine daca intri sau, nu, in sistem, sau, daca insisti sa ramai “pedantic” 🙂 in respectarea legii, atunci cand, tu esti cel care o aplica. 🙂 In alta ordine de idei, cei ce sunt pe langa subiect, sunt rugati sa citeasca de mai multe ori textul scris de Butunoiu, ca sa inteleaga despre ce este vorba, atata timp cat fac trimitere la el, altfel…a vorbi in afara contextului, dovedesc, intr-adevar, reale activitati…de “trolling” 🙂

  • Vasile :

    La valoarea lui, imi imaginam ca nu trebuie sa de anunt ca sa gaseasca ”doua fete” care vor sa vina la un concert.

    • Je :

      Daca rogi pe cineva sa te ajute , ramai dator …vine momentul cand trebuie sa intorci serviciul cumva.
      Dai anunt ca vrei sclav moka …nu te obliga nimeni sa faci candva, ceva in schimb.

      E o moda care a aparut dupa 2008 … cica e criza , dar sunt lucruri inaltatoare care trebuie sa fie facute, doar ca nu sunt bani sa platesti sclavii.

      Cel mai des aceasta formula e folosita de partide, care primesc bani de la buget pentru campanii, dar vor voluntari. Dar poate nu toate partidele sunt masini de facut bani la nivelul cerintelor, mai ales daca nu au fost la guvernare de mult, sau deloc. Insa am vazut acest model si in alte industrii, la firme mari, unde chiar se castiga bani seriosi.

      A fost o surpriza sa vad modelul aplicat de GB; poate se pregateste sa faca ceva “di grande” pentru un angajator … Harpagon&Co :)))

      Romanul are o vorba …”nu-i prost ala care cere … e prost ala care da”.

      • Eu :

        🙂 Felicitari!

        • Je :

          🙂 daca este nevoie de un articol nou pentru a sustine o idee …

          https://www.youtube.com/watch?v=t6OsVUlp7Y0

          • Eu :

            Te regasesti? 🙂

            • Je :

              nope, Rh negativ 😀
              sau ziceai de articol? … ntz … nici acolo

              Am citit un articol, ceva timp in urma, unde povestea despre o tanara care a facut design vestimentar si si-a depus CV-ul la niste firme. A fost angajata, full time dar cu salariu zero. Firma platea darile la stat, o punea sa faca tot ce facea un designer platit si avea incasari frumusele din vanzari.

              Desigur tanara avea cheltuieli, ca orice om. Nu avea ajutor social, pentru ca muncea. A rezistat cateva luni, pana prietenul ei a parasit-o. El era cel care acoperea toate cheltuielile.

              Nu e tocmai aceasi poveste ca a felelor lui GB, dar seamana pe ici pe colo. Nu e full job, este o chestie de cateva ore. Sigur partea cu socializarea … dar nu,…nu cred ca vine cineva la un eveniment pentru a socializa cu hostesele.

              • Eu :

                @ Je, vorbesti din proprie experienta, te inspiri sau, doar esti in cautare de inspiratie? 🙂 Fugi inapoi pe blogul care trebuie 🙂 acolo sigur gasesti “sustinatori”…de toate felurile. 🙂 Se vede ca duci lipsa de…atentie. 🙂

          • Eu :

            Esti din familia “the monkey mind” … mi se parea mie. 🙂

  • Valentin Haicu :

    Eu, in domeniul in care activez, întâlnesc o infinitate de specialiști. Cam 99% din populație. Și nu, nu e fotbal :-). E consultanță in vânzări și digital.
    Ei, din această mare masă, când aplic filtrul “ce rezultate notabile ați inregistrat in domeniu (a se observa timpul verbului!!) nr de specialisti scade spectaculos pe la 2-3.

    E f bine ca provocați dezbaterea. Absolut remarcabil ar fi dacă, in loc de epilog, ati posta experiența unor oameni care au ajuns să aibă rezultate.

    Ca angajator eu cer obligatoriu experiență. Nu admit ca un absolvent de studii superioare să se plângă ca nu a avut cand sa si-o facă. Există o sumedenie de ONG-uri studențești unde capeți experiență dar, evident, nu ești plătit. Deci se poate.
    Pe vremea tinereții mele am fost in ONG-uri si la orimul job am luat Pagini Aurii si am sunat la toate firmele de profil spunandu-le ca nu vreau bani, vreau sa ma ia ca sa imi fac experiență. Vream sa ma fac programator si eram conștient ca olimpiadele la care am fost din clasa a 6a nu se pun ca experiență reală de munca.

  • Eu :

    Asta suna a prostitutie legalizata. Sper ca esti constient, nu-i asa?

    • Dorina :

      Iertați-mă că îndraznesc: când vă opresc fetele din hypermarket-uri să vă îmbie cu sendvișele sau floricele sau suculețe vă gândiți „uite și la prostituatele astea?”. Cum să sune a prostituție legalizată? Vă închipuiți că vin invitații la un eveniment cultural și le pipăie pe fete? George, eu zic să nu mai fie hostese tinere, frumoase și elegante, ci ia ori niște babe, ori niște tinere dar urâte și zdrențuroase, eventual și grase ca nu cumva să le placă la bărbați. Că doar se știe, orice fată frumoasă care place bărbaților e o „prostituată legală”!

      • Eu :

        Intre ” a suna” si ” a fi” e o oarecare diferenta. Se pot ascunde multe in ceea ce propune Butunoiu. Se stie, el propune multe, dar, nu prea gaseste doritori pe masura propunerilor. 🙂

        • O muziciana :

          Am facut hostess in primavara, la Ateneul Roman. Era o gala si apoi un concert. M-am imbracat frumos (eu si inca 3 fete, cate am fost – studente la Conservator) si am intampinat invitatii in dreptul celor 4 usi care dau in sala mare. In afara de faptul ca i-am intampinat, i-am ajutat sa-si gaseasca locul scris pe bilet. Apoi am ramas la concert (pe scaun, in sala) si la cocktailul de dupa, din foaier. Prostitutie? Nu cred. Impreuna cu oamenii decenti si culti, din lumea buna, intr-un loc minunat – Ateneul? Da. Asa ca nu acuzati daca nu stiti. O zi buna!

          • Cititor :

            Draga mea, nu acuza nimeni. Citeste de mai multe ori articolul, citeste de mai multe ori blogul, pana vei ajunge sa-l “citesti” pe autorul lui. 🙂

          • Cititor :

            El, te asigur, o face. 🙂

            • O muziciana :

              Nu stiu si nici nu ma intereseaza prea mult. Am scris strict despre experienta traita, care nu a implicat nimic ,,dubios” 🙂

          • Cornel :

            E laudabil ce ati facut, insa cred cu tarie ca ar fi trebuit sa fiti si platita.
            Pentru ca, stimata domnisoara, participantii la gala si concert au platit cumva si serviciile dvs., insa banii respectivi au ramas la organizatori.

            • O muziciana :

              Nu mi-am pus problema asta deoarece l-am ajutat pe un profesor care era implicat in organizare (si care m-a intrebat daca am timp sa fac asta). Cand este mentionat faptul ca serviciile sunt platite, apare problema: de ce e suma asta si nu una mai mare? O spun din experienta… In cazul de fata, e vorba despre voluntariat si situatia e clara. Doar cine doreste. Experienta a fost trecuta in CV la rubrica voluntariat si asa mi-am imbogatit CV-ul cu o activitate (sau o experienta de viata). Banii ii scot din profesia pe care o am, nu din hostess.

        • Dorina :

          Ăsta nu e un răspuns la ce am întrebat eu. Nu aveți proprietatea termenilor. Nici nu sună, nici nu e!

          • Eu :

            Asta cu “proprietatea termenilor” a fost senzatinala. :)) Recunosc umila nu o am, :)) dar, vedeti ce faceti draga doamna/domnisoara, in opinia mea va incadrati perfect in profilul cautat pentru astfel de evenimente. 🙂 Eu una, chiar daca nu am “proprietatea termenilor”, insist sa fac diferente intre “a suna”, “a parea”, “a fi” :))

            • Dorina :

              Deja spusesem că m-am încadrat în profil acum 27 de ani. Dar tot nu răspundeți la ce am întrebat eu.

          • Eu :

            Am inteles din spusele dumneavoastra ca sunteti/ati fost inginera de profesie, aveti amabilitatea sa ne spuneti si functia detinuta?

            • Dorina :

              Funcția deținută când? 🙂

              • Eu :

                De ce? Ati avut mai multe? 🙂

                • Eu :

                  Spre binele dumneavoastra si a altora, sper ca niciuna. 🙂

                  • Pentru Eu :

                    🙂 Draga Eu, esti obosită la culcare!

                  • Eu :

                    Nu de alta, dar, esti cam proasta. Trebuie neaparat sa ti-o zica cineva in fata, se pare ca nu ai inteles din prima. 🙂

                    • Pentru Eu :

                      O sa ti cam musti limba intr un viitor apropiat, ‘desteapto’! 🙂

                    • Pentru "Pentru Eu" :

                      Cine-o spune? :))

                    • Pentru Eu :

                      Chiar tu! 🙂

                    • Pentru "Pentru Eu" :

                      Daca “tu” este “Chiar tu” cum este “Pentru Eu” pentru “Pentru “Pentru Eu” ” ai dreptate. Iti cam musti limba…vezi sa nu ti-o inghiti. 🙂 E pe post de Coloana Infinitului, ai dreptate. 🙂

                    • Pentru Eu :

                      🙂 Patrimoniul statului, cam greu sa o înghiți 🙂

                    • Pentru "Pentru Eu" :

                      Sa nu exageram, totusi, ti-l las tie, eu raman la “proprietatea termenilor” :))

                    • Pentru Eu :

                      Dar, vezi, ai grija, in cazul in care te scalzi in afaceri cu statul, sa nu afecteze prea mult patrimoniul, da? 🙂

                    • Pentru celalalt Eu :

                      🙂 Pai vrei exclusivitate? Doar tu? ‘Pai pana cand mai pana cand?’ 🙂

                    • Pentru acelasi eu :

                      Ghici? 🙂

                    • Pentru celalalt Eu :

                      Daca transferul se face conform statului de drept si stânga împrejur, m ai linistit definitiv 🙂 in caz contrar, trebuie sa intrii in reparatii tehnice cu Coloana, s a cam frânt, la propriu 🙂

                    • Eu :

                      🙂 Cred ca ai probleme cu cervicala, cand ti se intampla, exista riscul sa-ti bubuie cutia craniana 🙂 afectand destul de grav si modul de gandire. 🙂

                    • Pentru celalalt Eu :

                      🙂 Tu le faci, tu le tragi… cred ca ti e limpede 🙂 sau mai vrei cateva demonstratii? Ma tem ca va fi mai mult decat poti duce 🙂 dar daca insisti, iti las cutia ta craniana sa aleagă.

                    • Pentru celalalt Eu :

                      🙂 observi ca sunt destul de fair, împart bubuiala cu tine 🙂

                    • Eu :

                      Culmea e ca nu te contrazic, cu transferul si cu statul de drept, tu stii mai bine cum e 🙂 inclusiv cu stanga imprejur :)) Tocmai asta era si ideea, nu impart cu tine nimic 🙂 Mai usor cu bubuielile, ca explodeaza.:)

                    • Pentru Eu :

                      … si atunci s a asternut linistea peste târg si targoveti. 🙂

                    • Eu :

                      🙂 Depinde. 🙂 Pentru unii da, pentru unii nu, si asta pentru ca unii targovesc, iar altii negociaza. E diferenta. 🙂 Recunosc cei din targ, sunt deosebiti de amuzanti, in imbecilitatea lor. 🙂 Ramai interzis, nu-ti vine a crede, tocmai de aceea insisti, o fi ceva de capul lor. 🙂 Vrei sa le vezi limitele. 🙂 Se constata ca nu prea le au, incearca saracutii cu duhul, una alta, pana le iese pe nas si degeaba. Si asta pe termen lung, rar mai intalnesti asa ceva. 🙂 Si, cand sunt si analfabeti, e mai mult decat perfect. 🙂

                    • Pentru Eu :

                      Ai dreptate… din cand in cand. 🙂 ceea ce ma face sa te declar cvasi- simpatica, excepție este cand o iei pe carare si atunci ma intreb ce este oare de tine pe termen lung? 🙂 Incerc sa mi pastrez optimismul.

                    • Celalalt Eu :

                      🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 recuperez

                    • fieraria lui Iocan :

                      o multime de prosti si proaste au postat aici…mare e gradina Domnului !

      • Vasile :

        De ce trebuie sa fie niste tinere frumoase si elegante? De ce nu femei trecute de varsta a doua sau niste barbati? Faptul ca dl. GB doreste exclusiv gagici ar trebui sa spuna ceva.

        • Je :

          Pentru ca sexul vinde. Iar sponsorii vor face donatii mai mari.

  • Marina :

    Bine ca am baiat, ca mie nu-mi suna totusi bine un astfel de anunt, de ce nu sunt si baieti pe aceste posturi? De ce e firesc sa fie niste domnisoare expuse (banuiesc ca trebuie ceva decolteu si/sau minijup)? Si cum pot fi angajate de acolo, de la filarmonica? Cum isi demonstreaza competentele? Sau despre ce competente e vorba?

    Doamna Dorina de mai sus stia sa explice cum functioneaza exponatele, era din domeniu, dar daca nu se cere decat sa zambesti frumos … si sa fii neaparat de sex feminin, este o marlanie a societatii.

    • O muziciana :

      Nu a cerut nimeni decolteu si/sau minijup. De ce sunt cerute fete? Pentru ca dau bine. E mai placut sa vezi o fata/femeie aranjata. De ce la teatru/cinema/sali de concerte sunt plasatoare si nu plasatori? Stiu despre ce vorbesc deoarece l-am ajutat pe dl Butunoiu in primavara, la Ateneu. Nu mi-a daunat in niciun fel, chiar mi-a placut sa vad oameni noi si sa am acces la un eveniment care era cu usile inchise, privat. M-a acuzat cineva de… prostitutie? Doamne Fereste! Intr-adevar e usor sa tragem concluzii pripite, mai ales ca se intampla multe in zilele noastre, insa nu cred ca e cazul.

      • Vasile :

        ” De ce sunt cerute fete? Pentru ca dau bine. E mai placut sa vezi o fata/femeie aranjata. ”

        sa o zic pe romaneste: căcat.

    • Marina :

      wow tocmai am spus ca este o marlanie a societatii. De ce un baiat bine imbracat nu “da” bine?
      “De ce sunt cerute fete? Pentru ca dau bine.” … pentru cine “dau” asa bine fetele? Gizas!!!

      • O muziciana :

        Pentru oricine are ochi sa vada: femei, barbati. Nu afirm asa ceva in necunostinta de cauza. De ce sunt cautate la evenimente(nunti, petreceri, etc) cvartetele clasice care au in componenta fete? De ce au mai mult succes decat formulele care implica baieti? Chiar un coleg ma intreba asta. Pur si simplu vorbim despre sexul frumos (femeia). Ideal ar fi sa nu ne duca gandul mai departe de atat si sa facem tot felul de afirmatii fara sa cunoastem. O zi buna!

    • Dorina :

      Sincer? Nici nouă nu ni se ceruseră fuste scurte și tocuri, doar să ne îmbrăcăm elegant și pe vremea aia elegant pentru noi însemna minijupe și tocuri. De fapt și acum, fetele tinere când merg la petreceri sau în club, se îmbracă elegant: decolteu, tocuri, fuste minuscule și nu le cere nimeni. Mie, una, îmi face plăcere când merg undeva să mă conducă la locul meu o fată frumoasă, îmbrăcată frumos, care să-mi zâmbească, să fie drăguță și să mă binedispună. Adică o păpușă vie. Că vorba aia, ce-i frumos și lui Dumnezeu îi place. Cum ar fi să fie hostesă o grasă, cu picioarele ca doi butuci, urâtă și acră? Cum a degenerat discuția cu prostituția este jignitor pentru fetele care, poate, sunt mai curate decât persoanele care insinuează asemenea porcării.

      • Marina :

        Dar daca va conduce un baiat frumos, ingrijit ce are? Nu va place? Nu discut despre cerinta de a fi elegante ci despre sexismul din cerinta. Chiar nu intelegeti?

        Ca sa nu mai spun ca stiu fete cu piciorele “ca doi butuci” care sunt foarte vesele, populare si apreciate. Asa cum stiu si fete slabe, frumoase care sunt “acre”.

        • Marina :

          … si nu toate fetele poarta minijup, indiferent ca merg la club sau in alta parte

  • Stelian :

    Articolul in cauza a fost una din rarele ocazii in care ati dat un sfat/ exemplu valoros la exact ceea ce apasa pe cei mai tineri. Zic “rar” pentru ca adeseori, din diverse motive obiectiv neimputabile cred, articolele/ sfaturile sunt mai greu de interpretat.
    Dar pana la urma asta nu schimba nimic in cum functioneaza lumea. Cine are ochi sa vada, urechi sa asculte si minte sa se desprinda de “ce stie” pentru ca sa inteleaga si actioneze, va face ceva cu viata ei/ lui fara a fi nevoit(a) sa aiba compromisuri etice.

    • ASA NU! :

      Este un mesaj ce trebuie musai descifrat si tradus. “ASA NU!”. Sunt multe gunoaie de cautat, pentru a le ocoli cu mare grija. Mai ales cand vrei sa-ti pastrezi coloana vertebrala.

      • ASA DA! :

        Corect! Le recomand unora sa caste mai bine ochii pe cine baga in firma. Lebada neagra…functioneaza. 🙂

        • Stelian :

          Mai bine ma rezum la citit si mai putin la comentat. Recunosc ca nu am inteles ce e cu ASA NU si ASA DA. Vorbeam despre tineri si cum sa-si deschida mintea la posibilitati sugerate, non-binding, fara a se lase impiedicati de propriile preconceptii dezvoltate sau imprimate de altii. Cei care nu o fac, sa nu se mai mire de ce sunt nemultumiti de situatia lor sau chiar de ei insisi.
          Despre etica si coloana, pana nu este pusa la incercare este doar teorie imaginata. Fiecare reactioneaza in felul lui, merge mai departe sau ramane impotmolit, numai bine sa invete si pe altii.

          • ASA NU & ASA DA :

            Asa e, unii sunt la stadiul in care ii invata pe altii, nu din teorie, ci, din experienta acumulata, nu pe oriunde. Actioneaza in functie de liberul arbitru, si nu reactioneaza, ci, doar sesizeaza neregulile constate la fata locului…de orice natura ar fi ele 🙂

  • Dorina :

    Eu înțeleg două lucruri: 1.hostess=cvasi-prostituție iar angajatorii hosteselor sunt cvasi-proxeneți și 2. pe doamna respectivă o deranjează doar cvasi-prostituția pe gratis adică dacă ar fi cvasi-prostituție pe bani ar fi ok.
    M-a prins revoluția în facultate și în 1990 (poate 1991) am fost hostesă pt. ScopComputers care alesese doar studente de la Automatică și Electronică să prezentăm calculatoare la TIB (nu sunt sigură că se mai numea TIB). Veneau din toată țara „domni” directori de la fabrici, bătrâni (adică peste 40 de ani), cu genți-diplomat și unii cam țărani iar noi le prezentam cum funcționează computerele. Nici măcar ăia nu s-au gândit vreo clipă că am fi/părea cvasi-prostituate deși aveam fuste mini și pantofi cu tocuri (desigur Gubanii de la banchetul dintr-a 12-a). Stăteam 12-14 ore pe tocuri și ne plătea nimica-toată. Dar exact așa mi-am găsit primul job serios la o doamnă care într-un fel „se privatizase” cu echipamente Toshiba și ne-a luat pe câteva dintre noi pe vânzări cu salariu fix + procent. Vorbim de o perioadă mult mai grea cu serviciile decât acum mai ales pentru studenții care aveau obligatorie participarea la laboratoare/seminarii.
    Pe scurt, mă alătur lui George și recomand cu căldură studenților să încerce orice stratagemă pentru a intra în contact cu potențialul angajator. Să înțeleagă că el însuși, studentul, este ca un produs care trebuie prezentat și vândut dar pentru asta trebuie mai întâi să ajungi la posibilul „cumpărător”. Abordarea doamnei cu cvasi-prostituția este neinspirată chiar dacă s-a vrut a fi doar o metaforă și nu înțeleg de ce George a ținut să o promoveze și să-i mai și răspundă punctual.

    • Tu ai trait vremuri grele, stiu bine despre ele. Vorbesti aici de hostessingul “hard”. In anuntul meu spuneam ca vor sta 45 de minute, impreuna cu noi (nu singure!), ca sa-i intampinam pe invitati, dupa care vor ramane la concert si la cocktailul de dupa… GB

      • Dorina :

        Eu cred că e și vina părinților aici care ar trebui să-i împingă să accepte pentru început și voluntariat sau joburi mai prost plătite doar ca să intre „pe piață”. Nu vreau să mă plâng dar când am absolvit facultatea, nu mai era repartiție și pentru nepiloși se puneau anunțuri de angajare la avizierul facultății. Toate sunau așa: „anagajăm x absolvenți, băieți”. Ai mei, profesori, mi-au spus: du-te, încercarea moarte n-are, noi n-avem pile, nu putem să te anagajăm nicăieri. M-am dus la toate anunțurile și numai un singur domn m-a primit și acela ca să mă întrebe mirat: „n-ai văzut că vreau băieți?” și deși i-am spus că am medie foarte mare și că sunt dispusă să dau orice test atunci, pe loc, mi-a spus: „nu vreau fete, că o să faci copii și o să mă lași cu ochii în soare”. Nu i-am promis că n-o să fac copii. Am lăsat CV-ul (nu mai știu dacă se numea CV atunci) pentru orice „eventualitate” și peste două săptămâni a sunat acasă (a răspuns mama) să întrebe dacă mi-am găsit serviciu că unul din băieții pe care-i angajase (toți cu medii mai mici ca a mea) nu mai vine și el pierde banii de la guvern pentru un absolvent și mai bine mă ia pe mine chiar dacă sunt fată (asta i-a spus mamei 🙂 ). Așa m-am angajat eu ca ingineră. Desigur că nu mai sunt vremurile alea dar un lucru e asemănător cu atunci: ca să reușești, trebuie să îți dorești job-ul respectiv, nu salariul. Eu am vrut neapărat să lucrez ca ingineră că așa, pentru un salariu găseam eu să lucrez ceva în vânzări.

  • Cecilia :

    Elevele si in general tineretul trebuie si e normal sa viseze frumos. Alegerea unei profesii este unul din aceste vise, asa cum marea lor majoritate visează la un ‘print’ sau o ‘printesa’.Preocuparea de a fi hostess mi se pare una de scurtă durata, fie ea pentru un excelent concert sau pentru produse alimentare.
    A fi cineva intr o profesie adevarata este o munca grea, de durata, uneori o dedicare a întregii vieți.
    Isi doresc cu adevarat tinerele sa ajungă hostess sau mai degraba sa si cladeasca o cariera solidă si de durata?
    Cele mai multe hostess pe care le am intalnit zambesc mult, de cele mai mult le ori surprinzi un zambet amar… Adevarat, multi sponsori sunt destul de generosi, cu impact material asupra intregii vieti astfel ca ispita este mare.
    Daca fiecare din aceste tinere isi răspunde sincer ce vrea sa devina in viata conform propriei constiinte si scarii de valori la care se pozitioneaza, multe sa vor gândi de doua ori inainte de a si alege profesia mult visată.

  • Andrei :

    Multe pot parea întâmplătoare… oare?

  • CNA :

    Butunoiule esti constient ca esti citit de tinere aflate inca in formare?

    • Pai lor le este adresat mesajul, in primul rand! Pentru cei mai multi parinti, din pacate, e prea tarziu ca sa mai inteleaga cum merg lucrurile in lume… 🙁 GB

    • Sergiu :

      De citit, da, mai putin ‘citit’. 🙂

      • Clisma pe creier :

        🙂

        • Paracetamol :

          🙂 De ‘citit’ doar una in a lifetime.

          • Xanax :

            In lifetime exista ceva sanse sa intri si la beci. 🙂

            • Prozac :

              In functie de cum iesi la “citire” :))

              • Ibuprofen :

                Sunt in dilema ce se mai alege din ‘citit’ cu atatea surprize a lui Mos Nicolae. 🙂
                Mai degrabă l ati băgat pe Mos Nicolae ‘la beci’… din greseala sau din întâmplare?

                • Prozac :

                  🙂 Partea buna este ca Mos Nicolae întotdeauna isi gaseste drumul catre cei care merita indiferent de cat de stăruitor incearca unii sa i pună piedici.
                  Citiți, citiți pana o sa si ‘cititi’!

                  • AntiFratia :

                    Aveti mai mare grija de Mos Niculae 🙂 , atat inainte, cat si dupa, “citire” 🙂

                    • Nurofen :

                      🙂 Este altfel de ‘citit’ care este fara griji de la Mos Nicolae, citire. 🙂

                    • Mai bine...No-SPA :

                      Se stie, il tragi de maneca pe Niculae, si se rezolva. 🙂 La altii e ALTFEL. 🙂

                    • No-SPA :

                      Asa ca…ia si citeste si, poate ajungi ca altii. :))

                    • Nurofen :

                      🙂 Bati câmpii, mi am luat portiile de citit…acum ii ‘citesc’ pe altii, e rândul lor

                    • ProVita :

                      Pai, e cu concurenta, doar stii prea bine, ce naiba?!! 🙂 Se poate lasa si cu rezervari de camera – dar, vezi ca e una mai aparte – , 🙂 in functie de cum iesi la “citit” 🙂

                    • Tequila Sunrise :

                      🙂 Greseala de abordare… mai ‘citeste’. 🙂

                • Anonymous :

                  Din “citire”, niciodata din intamplare si, nici din greseala. Poate sta dupa colt cine trebuie, in functie de doritori, care mai de care. Eu as spune sa-ti pazesti spatele mai mult, si sa-ti raspunzi la ibtrebarile: CE? CUM? si CU CINE? Asta pentru a dormi linistit. 🙂

  • Cecilia :

    Cel mai bine ar fi sa aveti o fiica normală cu apucături si dorinte firesti căreia sa nu i treacă prin cap asemenea intrebari. Adevarat in lumea de astazi firescul este cam nefiresc si drumul alunecos este cel mai accesibil si purtator de ‘succes’.

    • Aproape toate elevele viseaza sa fie hostese. Daca tot nu poti face mare lucru ca “sa nu i treacă prin cap asemenea intrebari” (si de ce sa nu-i treaca?), atunci macar explica-i ce inseamna fiecare optiune in parte… GB